چيز!
نوشته شده توسط : هادی تات

بيانيه شماره 968 سه رقم آخرش22 !

تو را من چيز در راهم شباهنگام!

 

امروز چيز اميد من به شماست(چشم اميد من). شما كه ماهها و روزهاي سختي را پشت چيز گذاشته ايد( پشت سر) و اينك نيز به چيزهاي بلند پيش رو مي نگريد( افق هاي بلند).

امروز كسي جز شما نمي تواند چيز از دست رفته تان را به شما برگرداند( حقوق از دست رفته).

ما در اين راه از همه چيز خود (همه چيز خود!) گذشته ايم و ديگر چيزي براي از دست دادن( چيزي براي از دست دادن!) نداريم. حتي اگر مرا چيز كنند (تبعيد كنند) يا چيز من را ببرند(آبروي من) يا من در اين راه چيز شوم( كشته شوم ) شما بايد در صحنه بمانيد و با در دست گرفتن چيز هاي بر افراشته ي چيز( پرچم هاي بر افراشته مقاومت)، چيز به چيز رفته خود را( حق به يغما رفته خود) را باز پس گيريد.

چيز، ما را به چيز اين چيز ، چيز مي كند!( وطن، ما را به ادامه اين راه تشويق مي كند)

  چيز اين چيز به چيز پر چيز شما در چيزگرد اين چيز آرايي خطرناك چيزچيان بستگي دارد( بقاي اين جنبش به حضور پر شور شما در سالگرد اين صحنه آرايي خطرناك كودتاچيان، بستگي دارد) و من چيز به چيز شما هستم( چشم به راه شما).

به قول چيز(شاعر):

    تو را من چيز در چيزم شباهنگام / كه مي گيرند چيزها را نمي دونم چي چي . . .!

(تو را من چشم در راهم شباهنگام كه مي گيرند سايه ها رنگ سياهي!)

پاورقي:

1-با عرض پوزش ، استفاده از لغت "چيز" طبيعتاًممكن است بعضي مفاهيم غير اخلاقي را در ذهن متبادر سازد كه بدين وسيله هرگونه ارتباط بين " چيز" و " چيز" در اين نوشته شديداً تكذيب مي شود!

 2-بدين وسيله از روح مرحوم نيما هم بخاطر استفاده(سوء استفاده!) از شعر ايشان عذر خواهي مي نمايم!

 





:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 12 / 6 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: