اگر...
نوشته شده توسط : هادی تات

 

اگر باران بودم آنقدر می باریدم تا غبار غمهایت را از درخت می ربودم

اگر گل بودم شاخه هایم را تقدیم وجود عزیزت می کردم

اگر اشک بودم مانند ابربهاری به پایت می گریستم

اگر بهار بودم شکوفه های عشق را تقدیم وجودت می کردم

اگر چشم بودم با تمام وجودم در هر جا تو را شاد می کردم

اگر لب بودم لب را بر لبت می گذاشتم و می سوختم

اگر تار بودم آهنگ دوست داشتن را می نواختم

افسوس نه بارانم  نه گلم  نه اشکم  نه بهارم   نه چشم  نه لبم  و نه تارم

هر چه هستم با تمام وجودم دوستت دارم

 





:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 30 / 6 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: